You are currently viewing מהן תשתיות תקשורת

מהן תשתיות תקשורת

מהן תשתיות תקשורת

תשתיות תקשורת הן אמצעי להעברת מידע בנתיבי טכנולוגיה מתקדמים וחדשניים. בעידן של היום, כל חברה, כל ארגון וכל עסק מכל התחומים מתבססת על תשתיות התקשורת אשר מהוות אמצעי הכרחי להעברת המידע החשוב של החברה. תשתיות התקשורת כוללות את האינטרנט, את מצלמות האבטחה, את בקרות הכניסה, הקודנים, האינטרקום, את המדפסות אשר מתקשרות למחשבים שונים, את המוקדים והמרכזיות ועוד המון גורמים חשובים בחברה.

סוג ואיכות תשתית התקשורת בעל השפעה על מהירות ויעילות העבודה ועל חווית הלקוח. ישנן תשתיות תקשורת הבנויות על שיטות ודרכים שונות, ביניהן פריסת סיבים אופטיים, תשתיות אלחוט מתקדמות ותקשורת קווית.

כל מה שארגון צריך: איזה מכשירים דורשים תשתית תקשורת?

מדובר בתשתיות אשר מאפשרות פעילות של כלל מערכות התקשורת בארגון או בעסק, כל מה שדורש תקשורת אלחוטית או קווית. נתחיל מהדברים הבסיסיים: טלפונים, מרכזייה, מוקדי השירות והמכירה – מתבססים על תשתיות התקשורת. בנוסף אליהם ובמסגרת הדברים ההכרחיים לכל עסק בכל תחום, הוא יכולת התקשורת של מדפסות החברה.

מה עוד מצריך תשתיות תקשורת? מצלמות אבטחה, קודני הכניסה, אינטרקום, ארונות התקשורת, הרשת האלחוטית, מרכזיות טלפוניה, ארונות תקשורת וכל האמצעים הטכנולוגיים אשר דורשים העברת מידע.

תשתיות תקשורת

תשתיות התקשורת ישפרו וימקסמו את ביצועי העסק והעובדים

כשתשתיות התקשורת איכותיות – העסק מתקתק והלקוחות מרוצים. איך זה עובד?
אם בבסיס התקשורת יהיו כשלים, הם ישפיעו על כל העברת הנתונים, על המערכות ועל המרכזיות בעסק. הנזק אשר עלול להיגרם יהווה פגיעה ישירה בהתנהלות השוטפת, יצור פקק בעבודה, יפגע באפקטיביות וברצף עבודת צוות החברה וישפיע גם על חווית הלקוח.

הקמת תשתיות תקשורת איכותיות מהיסוד והפקדת תחזוקת תשתיות תקשורת בידיים הנכונות והמקצועיות – יבטיחו מינימום נזקים ותקלות וייעול הכרחי להתנהלות הארגון.

דמיינו סיטואציה בה אחד הלקוחות משוחח עם נציג מטעם הארגון ובאמצע השיחה המערכות נתקעות. חישבו כמה השפעת העיכוב הבודד והקטן הזה עלולה להשפיע על חווית הלקוח ועל המשך היום: לקוחות שממשיכים להתקשר יאלצו להמתין למענה מכיוון שמערכות הארגון לא מאפשרות לספק מידע, העובדים לא יוכלו להמשיך לעבוד ומונה שעות העבודה ימשיך לדפוק, כולם יאבדו סבלנות והמרכזייה עלולה להפוך לכאוס. כל זה – בעקבות עיכוב אחד שתקע את המערכות, אפילו אם זה רק ל-10 דקות.

סיטואציות כאלו עלולות לקרות בכל אחת ממחלקות החברה, המחלקה הפיננסית לא תוכל לעבוד עם כשל בתקשורת המדפסות, מחלקות שכרוכות בשיחות טלפון יקרסו מעומס ומה לגבי נזקים במצלמות אבטחה או בבקרות הכניסה? הרשימה עוד ארוכה. הכל קם ונופל על תשתיות התקשורת.

שפרו את ביצועי העסק שלכם: בחרו באל-אורו.

כאן, תוכלו למצוא את המכלול השלם שמרכיב שירות איכותי, מקצועי וטוב. מה כולל המכלול שלנו? חומר גלם אנושי איכותי שמכיר היטב את השוק, בעל ידע והבנה טכנולוגית רבת שנים תוך הקפדה על התקדמות הטכנולוגיה ועל חדשנות.

החברה שמה את הלקוח את צרכיו ודרישותיו במקום הראשון ומספקת את השירותים הטובים ביותר, המקצועיים ביותר והיעילים ביותר כולל התחשבות בהוצאות הארגון ובמציאת פתרונות כלכליים עבור העסק. בין שירותי תשתיות התקשורת של אל-אורו: הקמה ותחוקה של תשתיות תקשורת הכוללות סלילת כבלים בין ארונות תקשורת ומיפוי חיווט קיים לחסכון בעלויות וכמו כן גם תיקון שוטף, אנו מציעים גם פתרונות אחלוט, מרכזיות טלפוניה, ארונות תקשורת, מצלמות אבטחה, בקרות כניסה, ייעוץ ותכנון תקשורת.

ההבטחה שלנו ללקוחות: שירותי התקשורת שלנו ייעלו לכם את העבודה, יאפשרו לעובדי העסק ולארגון כולו עבודה שוטפת ללא תקיעות והפרעות, יחסכו לכם זמן יקר וכסף רב.