You are currently viewing מה זה IT

מה זה IT

לב ליבו של העסק: מה זה IT ולמה הוא הכרחי?

מערכות IT (טכנולוגיית מידע – Information Technology) קיימות כבר שנים ומהוות בסיס ולב של כל עסק וארגון. בעידן של היום, כשטכנולוגיה, ולו הבסיסית ביותר, היא חלק בלתי נפרד מכל חברה, שירותי ה IT  על ידי חברה חיצונית הופכים פופולריים יותר ונחוצים יותר.

הכל נשלט והכל מנוהל במערכות ה IT הללו, אשר כוללות בתוכן עולם ומלואו שמייצר מעטפת ביטחון טכנולוגית שלמה, גיבויים בענן, הגנות מפני פריצות , אבטחת מידע, תכנות ועוד. מה שאומר שכלל פרטי הלקוחות בארגון, המידע הקיים והמידע המגובה, סודות הארגון ועוד, נמצאים במערכות הללו, נשמרים שם ומוגנים שם.

שירותים אלו יכולים להינתן על ידי עובדי IT ואנשי IT פנימיים בחברה, או על ידי ספקי שירותי IT חיצוניים. שירותי טכנולוגיית המידע החיצוניים כוללים טיפול של גורם מומחה בתחום בכל דבר ועניין, כאשר תפקידו יכלול שירותי תמיכה בזמינות גבוהה, תחזוק המחשבים, הקמת המערכות הטכנולוגיות, ידע טכני נרחב והיכרות מירבית עם התחום, טיפול בתקלות בזמן אמת, הפקת דוחות ועוד.

שירותי ה IT של חברת אל-אורו כוללים הקמה, תפעול, שירות טכנאים זמין וליווי בכל נושא טכנולוגיית המידע ולאורך כל הדרך, כולל תפעול המערכות, טיפול בתקלות ובבעיות ושירותים נוספים תוך זמינות מלאה והיכרות מעמיקה של נותני השירות ושל אנשי הצוות שלנו עם הארגונים השונים.

מי צריך שירותי IT?

מערכות טכנולוגיית המידע רלוונטיות עבור כל עסק וארגון, החל מהעסקים הקטנים ביותר ועד עסקים בסדר גודל של מאות ואלפי עובדים וכמובן שגם עבור אלו שיותר.
כל ארגון בעל רשת מחשבים ארצית, או רשתות מחשבים בעולם שמצריכות מערכות מידע משתמש במערכות IT ומעסיק אנשי IT חיצוניים או עובדי חברה פנימיים.

כשמדברים על נושא שירותי ה IT החיצוניים, ממקדים את עיסוקיהם של עובדי החברה הפנימיים אשר מתעסקים בכל הנושאים הטכנולוגיים, לתפעול וטיפול בעניינים שוטפים ויום-יומיים ומפנים את זמנם מטיפול במערכות טכנולוגיית המידע הללו ומהסחות דעת. כך שגם אם צצה תקלה לטיפול בהול, יש מי שיטפל בה מבלי שתיעצר עבודתם השוטפת של עובדי החברה עצמם ומבלי שייעצר הטיפול בלקוחות החברה .
דבר נוסף, שירותים חיצוניים הם חסכוניים עבור בעלי החברות השונות, כיוון שהם חוסכים הקמה והכשרה של צוות ייעודי לנושא.

מה זה IT

המלצה מהמומחים: רכזו את כל שירותי ה IT במקום אחד.

כשמדובר בשירותי טכנולוגיית מידע, המעשה החכם הוא לרכז את כל הביצים בסל אחד. למה?
מכיוון שברגע שתקבלו שירותי IT מספק אחד, אשר ממונה על כלל השירותים יחד, נותן את השירות המלא למשתמש, מכיר היטב את דרישות העסק או הארגון וזמין לטפל בכמה חזיתות במקביל, כך תוכלו להטיב, למקסם, לדייק ולמקד את העבודה.
כאשר כל שירותי ה IT ניתנים על ידי אותה חברה או ספק, הכל עובד באופן מסונכרן וביעילות.
הבונוס הנוסף – בדרך כלל ריכוז השירותים במקום אחד משתלם לכם יותר גם מבחינה כלכלית.

ואם תשאלו אותנו למה להפקיד את ליבו של הארגון שלכם בידי המומחים של אל-אורו, נספר לכם שמדובר בחברה בעלת ותק רב שנים ומוכח, ידע רב, היכרות עם כל סוג של שירותי מחשוב לעסקים, הבנה מעמיקה במערכות מידע וגם ניסיון רב בהקמת מערכי מחשוב לחברות גדולות ואיכותיות.
בנוסף שירותי חברת אל-אורו, משתלמים, כלכליים ונוחים, אשר עובדים גם בשיטת ריטיינר ובנק שעות.

ככה העסק שלכם ירוויח

שירותי IT חיצוניים, האחראיים בהיקף מלא על כלל מערכות ושירותי ה IT של העסק שלכם – יניב לעסק שלכם יותר!
כך שתמיד יהיה מענה אשר זמין עבורכם מידית בכל נושא, תקלה, שאלה ובעיה. המענה יינתן על ידי אנשים בעלי ניסיון רב ומומחים בתחום הטכנולוגיה וטכנולוגיית המידע בפרט.

הבונוס: ראש שקט עבורכם, בכך שתדעו שהלב הפועם של העסק שלכם נמצא בידיים של מקצוענים, בכך שתדעו שכל עובדי החברה מתרכזים בעבודתם, ללא בלת”מים שיסיחו את דעתם, בכך שתדעו שתמיד יהיה מענה זמין. וכמובן, שתוכלו גם ליהנות משירותים נוספים בתחום מערכות המידע, שירותי מחשוב, , הקמת מערכי מחשוב, תקשורת  וניהול המידע.